Et smakfullt og effektivt treningssenter + Høykompetente trenere

Artesia Gym består av et profesjonelt trenerteam med høy kompetanse innen idrettsvitenskap og fysioterapi. Med gjennomsnittlig 13 000 treningstimer per personlige trener, er vårt team et av Norges mest erfarne.

Våre treningsanlegg har et bredt utvalg av apparater og frivekter i rolige omgivelser. Vi tilbyr også gruppetimer, samt spesialtilpassede kurs både inne og ute. For å trene hos oss må du melde deg inn i Artesia Club.

Gruppetimer

Dag
Tid
Type
Instruktør
DagMandag
Tid10:00 – 11:00
TypeYoga (for alle)
Instruktør Mina

Om timen

Yoga er en unik praksis som har som mål å balansere kroppen gjennom styrke og fleksibilitet. Yoga gir økt kroppsbeherskelse, løser opp spenninger, styrker muskulatur og gir smidighet, energi og et rolig sinn.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagMandag
Tid11:00 – 11:45
TypeVannaerobic
Instruktør Renate

Om timen

Vannaerobic er en veldig effektiv treningstime. Her får du kondisjon, styrke og smidighet med veldig liten skadefare. Trening i vann er veldig effektivt fordi du bruker motstanden i vann som øker intensiteten i timen. Passer for deg, uansett hvilken form du er i.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTirsdag
Tid07:15 – 08:00
TypeSirkeltrening
Instruktør Alessandro

Om timen

Timen er en høyintensiv trening som fokuserer på utholdenhet og utholdende styrke. Vi benytter i hovedsak kondisjonsapparater som romaskin, stakemaskin og tredemølle, samt øvelser med egen kroppsvekt.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTirsdag
Tid08:00 – 09:00
TypePilates
Instruktør Mette

Om timen

Både mental og fysisk trening. Fokus på holdning og dyp muskulatur. Vi tilbyr ulikt nivå på timene. Snakk gjerne med instruktøren hvis du har spørsmål.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTirsdag
Tid19:15 – 20:00
TypeArtesia UTE
Instruktør Andreas

Om timen

Sosial og morsom treningsøkt i Frognerparken.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTirsdag
Tid15:00 – 16:15
TypePilates
Instruktør Renate

Om timen

Både mental og fysisk trening. Fokus på holdning og dyp muskulatur. Vi tilbyr ulikt nivå på timene. Snakk gjerne med instruktøren hvis du har spørsmål.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagOnsdag
Tid11:00 – 11:30
TypeMage/rygg
Instruktør Alessandro

Om timen

Timen en en styrketrening av midjen gjennom ulikt øvelsesutvalg og ulike progresjonssteg. Timen vil derfor passe for de aller fleste, samtidig som å være utfordrende.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagOnsdag
Tid11:30 – 12:30
TypeYoga (for alle)
Instruktør Mina

Om timen

Yoga er en unik praksis som har som mål å balansere kroppen gjennom styrke og fleksibilitet. Yoga gir økt kroppsbeherskelse, løser opp spenninger, styrker muskulatur og gir smidighet, energi og et rolig sinn.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTorsdag
Tid07:15 – 08:00
TypeStyrke og kondis
Instruktør Kenny

Om timen

En kombinasjonsøkt der du både får testet og utfordret styrken og kondisjonen. Enkel og effektiv!

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTorsdag
Tid10:00 – 11:00
TypePilates
Instruktør Paola

Om timen

Både mental og fysisk trening. Fokus på holdning og dyp muskulatur. Vi tilbyr ulikt nivå på timene. Snakk gjerne med instruktøren hvis du har spørsmål.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTorsdag
Tid11:00 – 11:30
TypeUttøying
Instruktør Paola

Om timen

Uttøying er en gruppetime hvor man fokuserer på å øke leddutslaget sitt gjennom ulike tøyemetoder.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagTorsdag
Tid17:15 – 18:30
TypeYoga (viderekommen)
Instruktør Mina

Om timen

Yoga er en unik praksis som har som mål å balansere kroppen gjennom styrke og fleksibilitet. Yoga gir økt kroppsbeherskelse, løser opp spenninger, styrker muskulatur og gir smidighet, energi og et rolig sinn.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagFredag
Tid09:45 – 10:45
TypeYoga (for alle)
Instruktør Mina

Om timen

Yoga er en unik praksis som har som mål å balansere kroppen gjennom styrke og fleksibilitet. Yoga gir økt kroppsbeherskelse, løser opp spenninger, styrker muskulatur og gir smidighet, energi og et rolig sinn.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagFredag
Tid11:00 – 11:45
TypeVannaerobic
Instruktør Renate

Om timen

Vannaerobic er en veldig effektiv treningstime. Her får du kondisjon, styrke og smidighet med veldig liten skadefare. Trening i vann er veldig effektivt fordi du bruker motstanden i vann som øker intensiteten i timen. Passer for deg, uansett hvilken form du er i.

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn
DagLørdag
Tid09:30 – 10:15
TypeStyrke og kondis
Instruktør Kenny

Om timen

En kombinasjonsøkt der du både får testet og utfordret styrken og kondisjonen. Enkel og effektiv!

Bevegelighet

Styrke

Koordinasjon

Utholdenhet

Book time

Alle gruppetimer må bookes inntil 24 timer i forkant.

Logg inn